zadzwon

>> Kliknij by zadzwonić 501-362-364 <<

 

OBECNIE DARMOWA DOSTAWA OD 500,00 PLN

PONIŻEJ ZNAJDZIESZ 31 KATEGORII OBRAZKOWYCH

KATEGORIE PRODUKTÓW ZNAJDZIESZ

RÓWNIEŻ W LEWYM GÓRNYM ROGU MENU

W TYM SKLEPIE ZNAJDZIESZ PONAD 6.000 PRODUKTÓW

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

115x190 Indyjski dywan podłogowy wełniany 1130

1130_2.jpg
  • nowość
Cena: 2 199,00 zł 2199.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: ELEVAAR
Kod produktu: 1130

Opis

Wełniany ręcznie tkany dywan z wełny owczej od Studio Elevaar w naturalnych kolorach, pasujący zarówno do wnętrz tradycyjnych i nowoczesnych.

Nr katalogowy: 1130

Marka: Elevaar

Skład: 100% wełna - splot wełniany / 100% bawełna - osnowa, proporcja 80/20 %

Wymiary: 115x190 cm (+/- 5%)

Waga: 5,6 kg

Stan: nowy

Sposób tkania: ręczny

Kraj pochodzenia: Indie

Kolorystyka: dobrze odwzorowana na fotografiach

Charakterystyka dywanu

Dywan utkany jest z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu jest bardzo wytrzymały, odporny na ścieranie a jego żywotność jest bardzo długa.

Wełna użyta do produkcji dywanu jest naturalnie zaimpregnowana poprzez zawartość tłuszczu w wełnie owczej, dzięki czemu dywan jest odporny na zabrudzenia, łatwy w czyszczeniu i odkurzaniu.

Dywan dzięki zastosowaniu przędzy z wełny wykazuje właściwości antyelektrostatyczne i wygłuszające.

Dywan jest I gatunku, wolny od wad.

Dywan posiada ręcznie przędzony włos i się pyli. Mechacenie się wełny jest naturalnym procesem, który nie ma wpływu na żywotność dywanu.

GWARANCJA 

Rodzaj gwarancji: Sprzedawcy

Czas gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

Zasady gwarancji Terminy oraz zasady zgłaszania reklamacji Gwarancja Zasady gwarancji Terminy oraz zasady zgłaszania reklamacji Każdy towar podlega 12 miesięcznej   ochronie gwarancyjnej liczonej od dnia dostarczenia paczki. 



  1. Czas trwania gwarancji opisany jest na stronie przedmiotu o ile przedmiot posiada gwarancję.

  2. Gwarancja zostanie rozpatrzona pozytywnie tylko wtedy, gdy przedmiot jest w stanie nienaruszonym.

  3. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku złego użytkowania   oraz stosowania przedmiotu, w tym m.in. złego zabezpieczenia dywanów   wełnianych przed molami lub wyciągania pojedynczych nitek z dywanu   (niektóre z dywanów mogą zostać w ten sposób poprute, w celu usunięcia   wystającej nitki z dywanu zawsze należy ją przyciąć - nie wyrywać).

  4. Podstawą gwarancji jest paragon z kasy fiskalnej.

  5. Gwarancja i rękojmia za wady fizyczne towarów nie obejmuje efektu   pylenia się dywanów. Jest to proces naturalny i nieunikniony przy   dywanach które oferujemy.

  6. Gwarancja nie obejmuje także wypadania pojedynczych włosów z dywanów   wykonanych metodą ręczną - przy tej metodzie może wypadać nadmiar (do   5%) pojedynczych włosów. Luźne włosy należy przycinać, nigdy nie ciągnąć   - może to doprowadzić do uszkodzenia dywanu.

  7. Gwarancja nie obejmuje blaknięcia dywanów lub zmian kolorów runa   związanych z nadmierny nasłonecznieniem. Celem zabezpieczenia dywanu   przed tego typu zjawiskiem jest przesuwanie dywanu i jego obracanie.

  8. Jeśli uszkodzenie powstało na skutek niewłaściwego używania   produktu, Klient pokrywa koszty ewentualnej naprawy oraz wszelkie koszty transportu.

  9. W razie reklamacji na podstawie gwarancji, klient pokrywa wszystkie koszty transportu.

  10. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w transporcie.   Uszkodzenia takie należy zgłaszać kurierowi podczas dostarczania paczki.

  11. Każda reklamacja przyjmowana będzie tylko poprzez email pod adresem sklep@wyposazeniemieszkania.pl .

  12. Rozpatrywane będą reklamacje w języku polskim oraz angielskim.

  13. W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie opisu wady oraz zdjęć opisanej wady.

  14. Wady należy zgłaszać zgodnie z terminami obowiązującymi w kodeksie cywilnym.

  15. Termin rozpatrzenia reklamacji przez naszego eksperta to 30 dni.

REKLAMACJE 

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata / rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Dodatkowe informacje

Reklamacje należy składać emailowo na adres: sklep@wyposazeniemieszkania.pl

Czas   na złożenie reklamacj z tytułu rękojmi to 2 lata. Reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie tylko wtedy, gdy przedmiot jest w stanie nienaruszonym. Reklamacja nie obejmuje wad powstałych w wyniku złego użytkowania oraz stosowania przedmiotu.  
Podstawą reklamacji jest dokument zakupu.
Towar musi być w stanie niezmienionym, do wysyłki zabezpieczony przed uszkodzeniem. W przeciwnym wypadku, reklamacja nie będzie uznana.  
 

Reklamacji w szczególności nie podlega:
1. wymiar - może się różnić o 5% od podanego na w ofercie
2. kolor - może się różnić od przedstawionego na zdjęciach ze względu na ustawienia wyświetlacza
3. pylenie się dywanów - jest to proces naturalny, nieunikniony
4. Wypadanie do 5% pojedynczych włosów, w przypadku luźnych - należy je podcinać, nie wyrywać
5. Wypadanie włosia skóry naturalnej
6.   Nierówna linia brzegowa dywanu ręcznie tkanego oraz podobne cechy   dywanu ręcznie tkanego (np zastosowanie innego koloru wełny)
7. Wady powstałe wskutek nieprawidłowego (niewłaściwego) używania towaru.

§   1. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem sklep@wyposazeniemieszkania.pl . Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. 

§ 2. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od   otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy,   kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku sprzedający zwróci otrzymane od kupującego   płatności. W przypadku odstąpienia od umowy na odległość sprzedawca   zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty   dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z   wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez sprzedawcę). Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy dostępnego w internecie. Podczas   korzystania z prawa do zwrotu należy pamiętać, iż zgodnie z   obowiązującym prawem: - zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, - zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą być pozbawione zabrudzeń, - do przesyłki należy dołączyć wypełnioną ulotkę reklamacyjną lub odpowiednie pismo o odstąpieniu od umowy, - przesyłka zwrotna musi być odpowiednio zabezpieczona, -   zwrotowi podlegają wszystkie przedmioty otrzymane w danym zamówieniu   (czyli przedmioty gratisowe, elementy zestawu, oryginalne opakowania etc.), - w przypadku otrzymania niekompletnego zwrotu, sklep ma prawo do odliczenia od zwrotu kwoty za brakujące przedmioty, - wolę zwrotu należy zgłosić do 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia, - produkty należy odesłać do 14 dni kalendarzowych od złożenia woli zwrotu, - zwrotowi pieniężnemu podlega: cena produktu oraz koszt najtańszej formy dostawy dostępnej podczas dokonywania zamówienia, - w przypadku popełnienia błędu podczas zamówienia przez kupującego   (nieodpowiedni model, kolor itp) - zwrotowi nie podlega koszt wysyłki do klienta.

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w   ofercie sprzedaży.
 

W przypadku stwierdzenia przez Kupującego   wady zakupionego towaru, przysłania innego towaru niż zamawiany, bądź   braku jakiegoś produktu prosimy o kontakt w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
Każda przesyłka musi być sprawdzona w obecności   kuriera w chwili przyjęcia towaru. W przypadku uszkodzenia towaru należy spisać protokół z kurierem w dniu otrzymania towaru. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone należy koniecznie umieścić taką informację na   protokole szkody.
Towar musi być w stanie niezmienionym, do wysyłki   zabezpieczony przed uszkodzeniem. W przeciwnym wypadku, reklamacja nie będzie uznana. 

ZWROTY

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt zwrotu: koszt kupującego

Dodatkowe informacje

  1. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym można odesłać do 14 dni bez podania przyczyny

  2. Adres do zwrotu dywanów: Studio ELevaar, ul. Jana z Kolna 35, Sopot

  3. Przed możliwością skorzystania prawa do zwrotu prosimy o kontakt poprzez e-mail (i) lub telefoniczny ().

  4. W przypadku zwrotu kupujący pokrywa koszty odesłania przedmiotu do siedziby firmy.

  5. Istnieje możliwość zorganizowania podjazdu przez kuriera ze strony naszej firmy.

  6. Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony