
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i prześlij go na email. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, numer rachunku bankowego dla zwrotu środków w przypadku odstąpienia od umowy.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami w fabrycznym opakowaniu. Fabryczny karton nie może zawierać nieodlepnej taśmy jaka może uszkodzić opakowanie.
W szczególnych przypadkach uszkodzenia opakowania wysyłkowego/fabrycznego sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia reklamacji i zwrotu. Zabrudzenia, zarysowania, uszkodzenia negują możliwość odstąpienia od umowy, zwrotu czy innych praw klienta.
Odesłanie produktu jest na koszt i w gestii klienta.
Uwaga! Przed zwrotem lub reklamacją skontaktuj się co aby ustalić aktualny adres do odesłania towaru.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem (dotyczy tylko osób fizycznych), masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i skontaktuj się emailowo co do adresu odesłania towaru.
Z prawa odstąpienia od umowy mają prawo klienci indywidualni. W przypadku firm zwroty ustalane są indywidualnie i sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w uzasadnionych przypadkach. Prawo zwrotu nie przysługuje na ilości powyżej 1 sztuki z wybranego rodzaju lampy oraz produktów nieprefabrykowanych (lampy welurowe, plafony metalowe serii BL-, lampy drukowane, lampy satynowe, lampy lateksowe, lampy filcowe).
Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia w przypadku jeżeli klient zamawia towary produkowane na zamówienie specjalne i kwestionuje brak możliwości odstąpienia od umowy. W szczególności dotyczy to produktów jakie są drukowane na wyraźne zamówienie klienta - np. lampy drukowane lub lampy o nietypowym rozmiarze. Przed złożeniem zamówienia upewnij się, czy zamawiany przez Ciebie rozmiar produktu nie jest za duży do dedykowanego dla niego pomieszczenia (np. wysokość lampy dla niskich sufitów, lub duża średnica lampy do pomieszczeń o małym metrażu).